FMWG Travel

FMWG Travel: Impresii din concediu, consumate si cumparaturi

Comments (8)
  1. Mi-a placut tot ce am vazut ,de la pozele cu tine, cumparaturi , peisaje ,nu am fost niciodata in Bulgaria ,dar mi-as dori sa ajung ,cand ,nu stiu ,ma bucur ca ai avut un concediu asa de frumos ,te pup :*

1. Mona says:

Multumesc mult de tot! Chiar merita sa incerci un concediu in Bulgaria, mai ales ca nu este asa departe. Te pup! :*

2. Frumoasa vacanta ai avut,am fost de 2 ori in Bulgaria cand eram mititica,ma cam tenteaza o vacanta acolo,pup

Multumesc mult! Da, chiar sunt multe lucruri de vazut. Si eu tot de 2 ori am fost, dar tot mai am lucruri lasate de facut si pentru vacanta cu nr 3 😀 Te pup!

3. Sunt mai mult decat sigura ca ai petrecut super acolo, bucurandu-te de asemenea peisaje! Eu m-am indragostit numai cand am vazut fotografiile! <3 :*

Ma bucur mult ca ti-au placut! :* 😀

4. denisa says:

Am fost de cateva ori in Bulgaria, anul acesta la Veliko Tarnovo cu a sa cetate Tsaravets. Pentru incarcat bateriile este o destinatie bine aleasa si aproape de casa. Am vizitat Cap Kaliakra, Rusalka cu un resort cu piscine si cu peisaje de vis, Varna unde am servit un pranz la Mr Baba acum ceva timp.Si de multe ori cind mai ajungem pe la Vama Veche mai tragem o fuga si la plaja bulgareasca Tuzla, Shabla, Dalboka la midii ce se topesc in gura. Si la Balcic am ajuns intr-un weekend si la Albena. Am cumparat si eu suveniruri cu trandafir, anul acesta am descoperit gelul de dus si samponul si prima data eram fascinata de nuci si alune in miere. Interesante recomandarile tale in special Stone Forest!

1. Mona says:

Aaaa ce frumos, la Veliko Tarnovo mi-am propus si eu sa ajung. Si eu am descoperit o terasa unde am mancat foarte bine in Varna, dar din pacate imi scapa numele. Iar Shabla si Kavarna sunt deja puse pe lista. Am inteles ca au niste plaje foarte frumoase 😀 Abia astept sa revin!