Events

Bourjois Happy 150: Istoria brandului Bourjois

BOURJOIS – FRUMUSETE IN STIL PARIZIAN

CU APROAPE 150 DE ANI DE EXPERIENTA, BOURJOIS SE MENTINE LA FEL DE INOVATOR CA INTOTDEAUNA!

Din 1863, BOURJOIS a oferit doamnelor un machiaj jucaus, creativ si accesibil, exprimandu-si in acelasi timp personalitatea: s-a impus ca un maestru inovator in make-up si culoare – concepte unice, o paleta incredibila de culori, o explozie de efecte si texturi senzuale – semnatura pentru aceste produse “made in Paris”.

Fiind unul dintre cei mai vechi producatori francezi de produse cosmetice, BOURJOIS a reusit sa se mentina intotdeauna cu „un pas inainte“, cu produse si mai inovatoare si nuante la moda.

TOTUL A INCEPUT IN 1863 in agitata capitala a Frantei, a doua economie mondiala, cu un vizionar stralucit, Joseph-Albert PONSIN, actor si in primul rand cosmetolog care, in apartamentul sau, a creat batoane de make-up pentru actorii si actritele teatrului parizian.

IN 1868, Ponsin i-a permis lui Alexandre Napoléon BOURJOIS asociatul sau, sa preia intreaga afacere si sa o extinda pe plan international.

  • 1863 Batoanele de make-up create de Joseph Albert PONSIN, erau realizate din culori pe baza de grasime intr-o varietate nuante cu nume inspirate din romane celebre: Jaloux, Amoureux si erau utilizate doar de actorii acelei perioade.
  • 1868 Asociatul Alexandre Napoléon Bourjois preia intreaga afacere.
  • 1879 Pudra pe baza de orez de Java a fost creata pentru a ilumina tenul si a catifela pielea. A fost adorata de doamne! 2 milioane de cutii pe an erauvandute peste tot in lume. Bourjois a devenit brand-ul international pentru machiajul zilnic.

Datorita varietatii machiajului sau, BOURJOIS s-a extins publicului larg in 1879. Sloganul casei “Furnizor pentru teatre” este inlocuit de “Producator special pentru frumusetea doamnelor”. Doamnele ofereau luminozitate tenului cu “Pudra de orez de Java” si isi colorau pometii cu ruj.

In 1898 gama BOURJOIS continea peste 700 referinte care erau create in noua fabrica din PANTIN. BOURJOIS a obtinut recunoastere internationala inaintea Primului Razboi Mondial.

  • 1881 Bourjois a lansat pe piata una dintre primele pudre uscate-coapte: aceasta a rivalizat cu machiajul pe baza de grasime a acelei perioade si a castigat inima elegantelor femei Pariziene.
  • 1891 Inaugurarea fabricii din Pantin (langa Paris). A luat nastere compania A. BOURJOIS & CIE.
  • 1898 Gama Bourjois continea peste 700 de produse: blush-uri si farduri pentru pleoape, sapunuri, pudre pe baza de orez, parfumuri pentru batiste, lotiuni de par, cake mascara (forma originala pentru mascara)…produse de baza pentru un look seducator.
  • 1914 Disponibil in 15 nuante, primul blush pudra a fost stramosul faimoaselor Cutiute Rotunde. A devenit un produs emblematic Bourjois, cu un ambalaj realizat dintr-un material ecologic. Cutiuta avea aceeasi nuanta cu produsul din interior. Prima nuanta realizata, Centre de Roses Brune, se afla si astazi in asortiment.

MAKE-UP & JOIE DE VIVRE

INTRE “BELLE ÉPOQUE” IN SECOLUL 19 SI “ROARING TWENTIES”, BOURJOIS s-a prezentat pe sine ca un brand modern, realizandu-si un logo si dezvoltandu-si publicitatea.

BOURJOIS a creat parfumuri care reprezentau fara indoiala accesorii de moda cum ar fi MON PARFUM (1924) si faimosul EVENING IN PARIS (1928). Cunoscut in Franta ca SOIR DE PARIS, acest parfum creat de faimosul creator de parfumerie Ernest Beaux, a fost lansat intai pe piata din America, ajungand rapid cel mai faimos parfum din lume…

  • 1924 Mon Parfum. Realizat din uleiuri esentiale “Mon Parfum” s-a facut remarcat printre numeroasele esente florale ale acelei perioade. Succesul sau a permis brand-ului BOURJOIS sa isi formeze un renume in intreaga lume ca designer de parfumerie.
  • 1928 BOURJOIS a lansat alta inovatie cu noul sau parfum, Soir de Paris creat de Ernest Beaux. Acest parfum ambrat-floral-condimentat era prezentat intr-o sticla bleumarin care este pretuita de colectionarii zilelor noastre. In Statele Unite acest parfum a fost denumit Evening in Paris si a avut parte de un succes enorm.

1924 DE LA BABETTE LA DOAMNELE PARIZIENE ALE SECOLULUI 21

BOURJOIS a creat valva cu muza sa imaginara: Babette. Acest personaj a fost creat odata cu parfumul Mon Parfum. Aceasta femeie pariziana “tomboyish”, o “baietoasa” draguta si independenta emana joie de vivre si haz.

In aventurile sale ilustrate, ea ghideaza doamnele in arta de a fi frumoase si le asigura de virtutiile make-up-ului si parfumului. Nu este nicio surpriza ca azi BOURJOIS este destinat femeilor care sunt sigure de stilul propriu.

Un simbol al femeii pariziene, plin de inspiratie, care isi reinventeaza frumusetea in fiecare zi, sfidand orice reguli, BOURJOIS a evoluat ca un brand destinat tuturor femeilor pentru care frumusetea este sinonima cu libertate, stil si libertatea de exprimare

  • 1936 BOURJOIS evoca dreptul femeilor la vot in machetele sale publicitare, in conditiile in care propunerea era discutata in Parlament.

IN PERIOADA ANILOR ’30 , BOURJOIS a incurajat femeile sa isi exprime personalitatea. Un produs favorit al acelor vremuri a fost rujul natural carmin: formula incredibila care invaluia buzele intr-o culoare care “rezista ploii, vantului si saruturilor”…

IN JURUL ANULUI 1950, brand-ul s-a concentrat pe make-up, perfectionandu-si produsele si atragand clientele tinere care erau captivate de inovatii: fard de pleoape Jolicils, ruj Rouge Fidèle, mascara waterproof … sprijinite de reclamele foarte feminine.

  • 1956 Rujul Rouge Fidèle a fost primul ruj care a combinat stralucirea cu rezistenta

DOUAZECI DE ANI MAI TARZIU

Micile cutiute rotunde de blush devin disponibile in culori irizate in perfecta concordanta cu moda anilor ’70, iar cativa ani mai tarziu devin disponibile si fardurile de pleoape.

IN PERIOADA ANILOR ’80, BOURJOIS si-a consolidat pozitia in Europa, Asia si Statele Unite, fiind prezent in peste 120 de tari.

MICILE CUTIUTE ROTUNDE MEREU TINERE!

Din 1912, aceste cutiute de pudra intr-un infinit curcubeu de culori sunt de mult timp favoritele fashionistelor. Cunoscut ca Powder Blush, procesul lor de realizare este revolutionar: un mix de pudra si apa este format in matrite si apoi copt si netezit manual.

Atemporalele mici cutiute rotunde ofera mai mult decat culoare: oglinda, aplicator curbat si sugestii de make-up.

Fardurile de pleoape au fost create in anul 1980. Design-ul lor a fost modificat in 1996 si in 2005 in conformitate cu trend-urile contemporane. Culoarea ambalajului reflecta culoarea produsului din interior si finish-ul make-up-ului (mat, irizat, sclipicios).

Rezistenta de durata, un singur produs ce poate fi utilizat si umed si uscat pentru doua efecte diferite, aceasta este reteta magica din spatele Micilor Cutiute Rotunde.

Datorita texturii lejere, ele reprezinta “semnatura” brand-ului. Compacte, irezistibile, jucause, ele au devenit un produs-cult la nivel international.

  • 1980 CULORI SI FORME CURBATE: dupa fardurile de obraz, micile cutiute rotunde sunt lansate ca si fard pentru pleoape. Aceste produse devin astfel un must-have. Peste 6 milioane de bucati sunt vandute in fiecare an in peste 120 tari.
  • 1995 BOURJOIS introduce feminitatea si fantezia in lumea ingrijirii corporale cu gama “Grains de Beaute”.

BOURJOIS AZI…

BOURJOIS ramane sinonim cu feminitatea si spiritul jucaus. Brand-ul a reusit sa isi impartaseasca spiritul in cele patru colturi ale lumii.

UN BRAND UNIC

BOURJOIS, creatorul frumusetii si stilului, continua sa stabileasca trend-urile, devotat simplificarii vietii femeilor. Personalitatea sa unica “straluceste” intre calitate si creativitate, ce sunt prezente nu doar in culorile si texturile produselor, cu o gama de 360 de culori si peste 100 noi creatii anual.

Produsele BOURJOIS au o puternica identitate: inovative si sofisticate, ele sunt etichetate cu faimosul chic parizian si inspira un spirit jucaus, practic si o experienta a frumusetii mereu la moda.

  • 2001 BOURJOIS reinventeaza Coup de Théatre, primul mascara cu doua capete.
  • 2005 Lovely Rouge: un ruj cremos satinat cu oglinda in cadrul capacului!
  • 2006 “Expert in make-up inca din 1863”, BOURJOIS creeaza o pudra bronzanta care poate fi usor confundata cu ciocolata: “Délice de Poudre”. Toate produsele mini si travel-size, au fost in voga la inceputul secolului 21. BOURJOIS a creat valva cu noua colectie de make-up MINI BOURJOIS. Marimi mini, culori maxi si preturi mini fara a compromite calitatea.
  • 2007 BOURJOIS creaza un lac de unghii revolutionar: 1 Seconde. Pensula panoramica revolutionara + formula eficienta = 1 secunda pentru fiecare unghie. Lansarea Eau de Gloss, un lipgloss non-lipicios ce confera buzelor o stralucire aparte

BOURJOIS, BRAND-UL DOAMNELOR PARIZIENE

Femeia pariziana este modelul Bourjois. Ea simbolizeaza o femeie care este senzuala, dar nu intr-o maniera exagerata, ci optimista. Plina de inspiratie, ea reinventeaza frumusetea in fiecare zi in functie de propriile stari.

BOURJOIS este brand-ul femeii pariziene si al tuturor femeilor pentru care frumusetea este sinonima cu libertatea si eleganta.

  • 2008 Lansarea Shimmering shine, un fard de pleoape lichid cu un rezultat unic stralucitor. Ombre stretch este un fard de pleoape imbogatit cu micro-sfere: ofera culoare intensa dintr-o singura aplicare si se mixeaza subtil.
  • 2009 BOURJOIS introduce un nou fard trio in gama Bourjois: Smoky Eyes Trio. BOURJOIS reinventeaza volumul maxim pentru buze cu gloss-Effet 3D. Noul ruj Sweet Kiss BOURJOIS ofera o culoare radianta si lejera: frumusete cu un singur “click”.

Fascinanta istorie, nu-i asa? Parca acum Boujois imi este si mai drag! Si nu uitati sa ii spuneti si voi “La multi ani!” pentru cei 150 de ani impliniti.

Pana data viitoare,

From Mona with Gloss

Comments (2)
  1. Ana Maria says:

    Draga mea, te-am nominalizat cu acest tag, sper sa iti placa, multumesc 🙂

    1. Mona says:

      Mersi frumos! Te pup!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *