De mult va pregatesc un articol frumos cu recomandari de shopping de la Make-up Revolution, I <3 Make-up si Freedom Make-up si cum sa obtineti cel mai bun pret pentru aceste produse. Dar iata ca mai intai public aceasta poveste cu un gust dulce-amarui. Speram ca primul articol pe anul acesta sa fie un pic mai vesel.
La TAM Beauty am plasat pana acum 2 comenzi, iar produsele au sosit – desi un pic cam greu – in conditie buna. In afara de un iluminator ultima data. De mentionat este ca imi comandasem 2 bucati din aceeasi nuanta, pentru mine si prietena mea. Impachetarea coletelor de la ei nu este tocmai cea mai buna si tinand cont ca sunt produse fragile, riscul ca unul dintre ele sa se sparga este destul de mare.
Daca vreti sa vedeti un unboxing cu prima comanda dati click mai jos. Singura problema este ca Facebook-ul a decis sa il posteze invers. Imi pare rau!
Ajungand la a doua comanda, am deschis strat dupa strat de folie cu bule sperand ca toate sunt intregi, tinand cont ca am comandat peste 20 de produse. Si fix in ultimul pachet si in ultimul strat unul dintre iluminatoare era spart. Si arata cam asa.
Produsul nu avea sigiliul desfacut, dar erau particule de iluminator pe fiecare produs din pachetul respectiv.
Pentru moment m-am gandit daca sa le scriu sau nu. Din ce citisem anterior nu aveau cele mai bune review-uri pentru customer service. Valoarea produsului nu era prea mare, culmea l-am prins si la reducere de la 5 lire si ceva la 3.5. Deci nici pierderea nu era prea mare. Dar totodata nici vina mea nu era si nu asteptam un produs spart.
Asa ca am mai intrat o data pe Facebook sa citesc review-urile. La momentul acela mi s-a parut o situatie destul de trista tinand cont ca au aproape la fel de multe review-uri negative cat cele pozitive. Si majoritatea erau plangeri referitoare la timpul lung de asteptare a coletelor – unde pot sa confirm, aproape 2 saptamani pentru un colet din UK – si tratarea problemelor de customer service care nu erau rezolvate, nu primeau raspuns sau oamenii isi asteptau banii inapoi.
Cu toate acestea in minte am decis sa le scriu. Am trimis mailul in data de 18 decembrie la ora 11:34 si sincer nu m-am asteptat sa primesc un raspuns. Am descris intreaga situatie, am atasat pozele de mai sus si am lasat totul asa in ideea in care nu imi raspund pierderea nu a fost atat de mare.
Si spre surprinderea mea, la ora 19:18 in aceeasi zi am primit un raspuns in care mi se ofereau 2 posibilitati – banii inapoi sau retrimiterea produsului. Bineinteles am optat pentru a doua. Am intrebat cand mi se va trimite produsul si daca voi primi un tracking number (pentru ca Posta din cartier nu gestioneaza prea bine coletele si de multe ori nu primesc avizul si trebuie sa verific online pe unde a ajuns pachetul).
Raspunsul a fost ca daca doresc sa aflu numarul sa le mai dau un mail in 3 zile. Dupa acest schimb de mesaje m-am luat cu pregatirile de Craciun si nu am mai apucat sa revin. Apoi au fost sarbatorile, de revelion am fost plecata, asa ca am uitat complet.
Ieri suna postasul. Pentru prima data am primit un colet la usa de la postas (Posta Romana, sa ne intelegem) – probabil un miracol de anul nou – cu o adresa ce parea din Olanda. Cand l-am deschis era coletul cu produsul inlocuit de la TAM Beauty. Vestea frumoasa? Nu primisem doar un iluminator, cat se sparsese, ci doua, cat comandasem initial.
Vestea prosta? Ambele sunt sparte 🙁
Eh, spuneti-mi voi acum cum sa procedez? Ca zau imi e aiurea sa le mai dau un mail. Au fost intelegatori, m-au ajutat, au retrimis produsul, chiar in dublu exemplar. In schimb, pentru posta romana am numai “cuvinte de lauda”.
Zau m-am saturat de acesta nepasare pentru produsele oamenilor. Am vazut si clipuri pe net in care arunca efectiv coletele in masini fara sa le pese de continut sau de eticheta Fragil.
Asa ca din punctul meu de vedere pot doar sa incerc sa le lipesc si sa le presez din nou cu alcool. Dar dupa toata experienta am ramas cu un gust usor amar.
Partea buna?
TAM Beauty chiar s-a purtat exemplar cu situatia mea si a rezolvat-o frumos si repede mai ales tinand cont ca a fost perioada sarbatorilor. De la mine merita un review bun si voi mai comanda de la ei, singura sugestie fiind sa puna produsele in cutii de carton, nu doar in pungi de plastic, oricand de mult bubble wrap ar pune.
Voi mai comanda de la ei? In mod clar, tinand cont ca au produse bune, iar preturile sunt super ok.
Partea proasta?
Trebuie sa primesc coletele tot la Posta, unde au ramas cu un singur functionar care abia face fata. La oficiul meu au redus orele de lucru de la 10 la 18:30 si sambata de la 9 la 13, iar cozile sunt interminabile oricand ai merge.
Desigur, exista si factori amelioratori in aceasta situatie, ca si textura produsului este super fina si ambalajul nu este etans, pachetul putea fi ambalat mai bine, iar spargerea produsului se putea produce si pe parcursul transportului international, dar eu tot am asa o parere de rau.
Voi ce ziceti? Cum vi se pare toata situatia?
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss
Am comandat si eu odata de la ei……nu a venit comanda…..si am primit banii inapoi 🙁
Uff, imi pare rau sa aud asta. La mine au sosit ambele comenzi, cu intarziere ce-i drept, dar au ajuns.