Asa cum croitorul nu are haine si cizmarul nu are ghete, asa si doctorul de la neurologie are probleme cu nervii. Probleme grave.
Dar sa va povestesc.
Astazi am fost cu bunica la Hipocrat pentru inca 2 programari. Mergem impreuna din iunie si am trecut pe la mai multe specializari.
Datorita traficului, a faptului ca bunica merge greu si ca a trebuit sa asteptam jos la receptie ca sa fim inregistrate in sistem am intarziat 10 minute.
Prima programare a fost la Neurologie, la dl dr Clujeanu Bogdan-Adrian. Dupa ce asistenta ne-a poftit in cabinet, am incercat sa o asez pe bunica pe scaun in fata domnului doctor, iar in mana aveam trimiterea si inca o hartie de la receptie.
L-am intrebat pe domnul doctor pe un ton absolut normal daca ii las lui trimiterea. Va spun ca eu nu am mai mers cu trimiteri si nu stiu cum se procedeaza, deci am considerat ca e normal sa intreb.
In momentul ala a inceput sa tipe la mine. Sa tipe, pe un ton agresiv si la un volum foarte mare.
– ESTI OBRAZNICA! TACI DIN GURA! TU SA STAI JOS!
Bineinteles la per tu si cu o lipsa totala de respect. Am ramas blocata pentru ca niciun doctor nu m-a mai tratat asa. L-am intrebat daca vorbeste serios si i-am zis ca nu stiu ce se face cu trimiterea.
A continuat sa urle.
– DUPA CE CA AI INTARZIAT MA IEI SI LA MISTO? NORMAL CA O LASI AICI. DA SI CARDUL. SI IESI AFARA!
Eram efectiv socata. I-am spus ca nu am cum sa ies afara pentru ca eu o insotesc pe bunica. Are grad de handicap, merge greu si la toate celelalte specializari am ajutat si cu informatii sau documente medicale pe care le aveam la noi.
A fost complet deranjat si mi-a spus ca “acum exista o procedura de confidentialitate date”. I-am spus “Da, stiu, se numeste GDPR”.
Apoi nervos si nemultumit a inceput sa intrebe dar cine sunt eu, sa o intrebe pe bunica daca am dreptul sa stau. Bunica era deja dezorientata, nu stia ce e cu domnul doctor, de ce se comporta asa, dar a spus ca sunt nepoata si eu am grija de ea si bineinteles ca trebuie sa stau.
Asa am pierdut cel putin 10 minute din ceea ce trebuia sa fie consultatia. Apoi a inceput sa tranteasca obiectele de pe birou, sa tranteasca stampila pe documente, sa tranteasca si capsatorul. Va spun sincer ca am ramas blocata si am crezut ca va deveni agresiv. De la o intrebare!!
Dar ca sa ducem consultatia pana la capat intr-un mod civilizat, daca se poate numi asa, m-am asezat si l-am lasat in pace.
Pe tot parcurul “consultatiei” a fost nepoliticos cu bunica, a urlat ca dansa nu se concentreaza, dar cum sa va spun, in atmosfera aia nici nu te puteai concentra. Mai ales ea care are 87 de ani si e o batranica mica, slaba si linistita.
Dupa ce i-a dat testul cu numaratul de la 100 inapoi din 7 in 7 si bunica s-a blocat i-a spus batjocoritor “Hai ca spuneti ca ati fost economist”.
Consultatia a fost un fail complet, de fapt si-a descarcat nervii pe noi absolut degeaba, a recomandat in sila o tomografie si cica sa revenim. Pai cine credeti ca mai revine?
RUSINE domnule doctor Clujeanu Bogdan-Adrian pentru asemenea comportament! RUSINE Hipocrat pentru ca angajati astfel de oameni si nu ii evaluati constant!
Un astfel de “medic” nu ar trebui sa profeseze alaturi de pacienti. Inteleg ca daca vezi zilnic oameni cu probleme neurologice la un moment dat iti ajunge sau te afecteaza. Dar daca esti pasionat de meseria ta te calmezi si tratezi fiecare pacient cu politete si rabdare.
Am lasat si o reclamatie scrisa la receptia Hipocrat si mi s-a spus ca ma va contacta cineva cu un raspuns si o solutionare la aceasta situatie. Sa vedem, eu am ceva dubii ca se va intampla.
Asa ca am zis ca e mai util sa las aici experienta mea pentru cei care au in vedere sa se duca la acest doctor sau care au primit o trimitere la dansul. Nu uitati sa o asezati usurel pe masa spre el si sa o impingeti delicat cu scrisul spre dansul si sa nu puneti vreo intrebare, Doamne-fereste sa il enervati.
Iar la exprimarea nemultumirii mele dupa ce am iesit din cabinet fata de felul in care am fost tratate am inteles ca domnul doctor a mai avut astfel de rabufniri si cu pacientii, dar si cu asistentele. Desi as fi trebuie sa fie relaxat pentru ca tocmai a venit din concediu.
Deci atentie mare si nervi de otel daca ajungeti la aceasta persoana!
Ce parere aveti de atitudinea sa? E normal sa se comporte asa??
Later update – 29 august ora 9:00 – Tocmai am fost sunata de o doamna foarte draguta de la Customer Service Hipocrat. Si-a cerut mii de scuze si a spus ca este o situatie inacceptabila pentru ei si ca am facut foarte bine ca am reclamat intamplarea si ca se vor lua masuri.
Am intrebat daca chiar se va intampla ceva si acesta nu este doar un telefon linistitor pentru mine si mi s-a spus ca au proceduri interne pentru aceste situatii. Am cerut mai multe detalii despre proceduri, dar mi s-a raspuns destul de vag si singurul raspuns mai concret ar fi ca i se va intocmi doctorului un raport de atentionare. Deci macar sper ca va ajunge informatia la dansul ca nu este ok sa se poarte asa.
Eu inca am retinerile mele ca chiar se va face ceva in acest sens, stiu cum functioneaza un raspuns de customer service/PR pentru o companie si cum un alt angajat isi cere mii de scuze si asigura ca se vor lua masuri, dar in general companiile isi protejeaza angajatii, mai ales in conditiile in care am auzit de la doamna de la telefon ca sunt intr-o criza de personal.
In concluzie, cred ca este de datoria noastra sa ne informam la ce doctor ajungem si sa speram si la un dram de noroc ca va fi capabil sa ne ajute, pentru ca la ce am vazut in ultima vreme in materie de specialisti in domeniu am un gust tare amar.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss
PS: Asa cum mi-am incheiat si reclamatia scrisa, mi se pare ironic cum a ales acest doctor specializarea sa, tinand cont de comportamentul sau.
Crezi ca e singurul? Ce bine ar fi!!!
Iti mai dau un nume – dr. Gabriel Mitulescu de la Fundeni. Pleci plangand de la el… Are un caracter mizerabil… Si pot sa mai adaug cateva persoane, dar e inutil. Nu le face nimeni absolut nimic.
Sunt convinsa ca sunt multi din pacate. Poate mentionarea lor ajuta persoanele care ajung sa isi faca o programare la ei. Macar sa stie la ce sa se astepte daca nu prefera direct o schimbare de doctor.
Dr. Clujeanu Bogdan nu mai lucreaza la Hipocrat – Fantanica. Va spun asta pt.ca l-am cautat lainceputul acestei luni, pentru a-i duce rezultatul unei tomografii si pentru a-mi lua referatul medical pentru comisie si..nu mai este acolo, iar eu a trebuit sa-mi caut alt medic neurolog,.
Eu am fost consultata de dr.Clujeanu si s-a purtat f.respectos cu mine, mi-a explicat situatia in care sunt si am fost multumita de el.
Tabacu Florentina
Eu o să merg mâine la dr Clujeanu Bogdan…și o să vă anunț…