Daca vrei sa faci cunostinta cu un brand prietenos, intr-o atmosfera relaxata, unde domina pasiunea, iar produsele sunt si interesante si eficiente te invit sa intri de maine in magazinul Kiehl’s din Afi Palace Cotroceni. Eu am avut placerea sa il descopar in avanpremiera, inainte de deschidere si pot sa va spun ca merita sa ajungeti acolo.
Echipa este dedicata si te ajuta sa descoperi produsele potrivite, ti se ofera mostre din orice vrei sa incerci pentru ca brandul considera ca trebuie sa vezi cum este produsul inainte de a-l cumpara, iar magazinul este atipic. Vei gasi acolo cate o particica din pasiunea fiecarui membru din familia Kiehl’s. Asa ca vei descoperi o motocicleta, un candelabru, poze cu masini Ferrari si evident pe Mr. Bones.
Cine este Mr. Bones? Era ajutorul domnului Morse, scheletul pe care le arata clientilor unde actioneaza remediile propuse de el. Asa ca sunt multe de descoperit, iar eu sunt convinsa ca o sa va placa!
Despre brand
Mostenirea veche, orientata asupra clientului, a companiei Kiehl’s a stat la baza fiecarui produs si serviciu de-a lungul istoriei sale de 162 ani – de la cercetarea ingredientelor si testarea sigurantei formulei pana la decorurile localizate ale magazinelor – toate fiind adaptate la cerintele particulare ale clientilor din comunitatile locale. Un obiectiv ramane mereu esential: de a deservi clientii intr-un mediu atent, educational, care ofera produsele de ingrijire a pielii testate si confirmate, apreciate de clientii din lumea intreaga.
Ca in cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, estetica farmaciei de tip colonial este completata cu elemente moderne care reflecta comunitatea inconjuratoare si fac referire la radacinile new-yorkeze ale companiei, din cartierul East Village. La intrarea in acest spatiu unic, vizitatorii sunt cufundati imediat in istoria indelungata a companiei si in caracterul sau excentric: peste tot sunt detalii ale mostenirii Kiehl’s, inclusiv fotografii ale New York Flagship, aventurile familiei fondatoare Kiehl’s, sponsorizate de companie.
Cu un devotament de decenii intregi fata de comunitatile locale, Kiehl’s isi concentreaza activitatile filantropice asupra a trei cauze majore: cercetarea in domeniul HIV/SIDA, cauzele copiilor si mediul inconjurator.
In plus, ca in cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, prima locatie din Bucuresti continua cu mandrie initiativa unica a companiei Kiehl’s „testeaza inainte sa cumperi”, conceptualizata initial acum mai bine de 92 ani in magazinul original Flagship Store.
O istorie care dainuie de secole
1851: Istoria Timpurie a Kiehl’s
„Farmacia Kiehl” originala isi servea clientii in magazinul reprezentativ al acesteia de pe Third Avenue colt cu Thirteenth Street, inca de la mijlocul anilor 1800. In drogheria sa specifica secolului al 19-lea, Dl. John Kiehl s-a dedicat servirii clientilor pana tarziu in secolul al 20-lea, furnizand remedii homeopate si naturiste, uleiuri curative, ceaiuri si unguente pentru o varietate larga de afectiuni, concepute pe baza unor retete botanice cunoscute din timpuri stravechi.
1867: Pear Tree Corner: Data Formularii
Cu doua sute douazeci de ani in urma (in 1647), Peter Stuyvesant, Guvernatorul coloniei olandeze New Amsterdam (redenumita ulterior New York de catre britanici) a adus un par din Olanda natala si l-a plantat la ferma acestuia. Timp de doua secole, copacul a prosperat in acel loc, devenit ulterior intersectia unde urma sa fie infiintata farmacia Kiehl’s. Declarat de revista lunara Harper’s drept „cel mai in varsta organism viu din Orasul New York”, venerabilul par a dat roade pana la disparitia acestuia in anul 1867, cand a fost doborat intr-un fatidic accident de camioneta. Si in prezent, oamenii isi amintesc cu nostalgie despre acest loc drept „Intersectia Parului”.
1910: Ucenicul: Dl. Morse
Dl. Irving A. Morse sau “Doctorul Morse,” un savant in domeniul plantelor medicinale, a inceput sa lucreze pentru Dl. John Kiehl in calitate de ucenic al acestuia. Cei doi au conceput impreuna nenumarate preparate unice obtinute din plante exotice, initiind si inspirand multe din traditiile existente si formulele de produse care caracterizeaza Kiehl’s astazi. Un deceniu mai tarziu, Dl. Morse a cumparat compania de la Dl. Kiehl, care se pensionase, ducand mai departe bunul renume al acestuia in cadrul intregii comunitati.
1921: Prima Esenta Originala
Dupa ce a luat fiinta, Farmacia Kiehl’s originala a devenit rapid cunoscuta pentru faptul ca furniza eclecticilor newyorkezi unele din cele mai inspirate amestecuri parfumate, dintre care Money Drawing Oil, Attraction Oil si Purity Oil. Clientii drogheriei din cartierul East Village cautau aceste parfumuri personalizate unice – convinsi fiind ca esentele individualizate achizitionate de acestia erau aducatoare de noroc sau aveau capacitatea de a spori farmecul personal.
La inceputul secolului trecut, Kiehl’s lucra la conceperea multe esente diferite – 122, mai exact – care erau amestecate manual pentru clientii sai. Primul ulei esential prezentat de Kiehl’s a fost Original Musk Oil, in 1921, urmat cateva decenii mai tarziu de Coriander, Vanilla, Grapefruit, Amber, Gardenia, Cucumber, Pear, Chinese Flowers si Pour Homme.
1950: Ascensiunea lui Aaron Morse
Istoricul familiei Morse se intrepatrunde in mod inevitabil cu cel al Kiehl’s. Dl. Irving Morse si-a transmis experienta in domeniul botanicii, simtul civic si mai presus de toate, bucuria de a trai si pasiunea pentru Kiehl’s fiului sau, Aaron. Tanarul Domn Morse locuia in Lower East Side din Manhattan si era un om adanc inradacinat in comunitatea din care facea parte, fiind profund dedicat satisfacerii cerintelor clientilor sai.
Aaron Morse a dezvoltat o dragoste arzatoare pentru stiinte, obtinand o diploma in chimie la Universitatea Columbia. Acesta si-a pus amprenta in domeniu prin infiintarea Morse Laboratories, o companie farmaceutica – unul din primii producatori si singurul furnizor de penicilina din Statele Unite ale Americii la vremea respectiva.
Oficialul „Mr. Bones” a fost adus prima oara in magazinul reprezentativ de Dl. Aaron Morse (pentru a le prezenta clientilor modul in care remediile Kiehl’s imbunatatesc starea de sanatate) – si se afla inca in magazinul reprezentativ, acesta fiind adevaratul „Mr. Bones”! Toate celelalte copii ale acestuia, care pot fi gasite in fiecare din magazinele noastre din toata lumea, sunt numite „Mr. Bones.”
1950: Bucuria de a Trai
Pe tot parcursul vietii, Dl. Aaron Morse a avut multe pasiuni, inclusiv un interes deosebit pentru pilotarea avioanelor de acrobatie, a masinilor de curse si a motocicletelor sale Harley si Indian de colectie.
Un patriot inflacarat, Dl. Morse era renumit pentru muzica de fanfara pe care o fredona in magazinul reprezentativ, uneori chiar participand, impreuna cu personalul sau, la paradele orasenesti organizate in zilele de sarbatoare patriotica. In mod corespunzator, culorile sale preferate erau rosu, alb si verde – acestea inspirand in mod semnificativ paleta coloristica adoptata pe primele ambalaje Kiehl’s.
In industria cosmetica, Dl. Morse a fost prima persoana care a raspuns cerintelor clientilor sai de sex masculin in ceea ce priveste ingrijirea pielii si a parului. Colectiile sale de motociclete si autovehicule marca Lamborghini erau expuse cu mandrie in farmacie spre deliciul clientilor barbati ai acestuia, care beneficiau de o experienta si mai speciala atunci cand mergeau la cumparaturi in magazinul sau.
Stiati ca… Pasiunea pe care Dl. Morse o nutrea pentru produsele si clientii sai era legendara. Acesta a demarat programul mostrelor de produs, care presupunea simpla eliberare in palma clientilor a continutului unor borcanele mici cu produse noi pe care acesta le concepea „in spate”, pentru a urmari reactia acestora – precum si pentru a-i fideliza in cumpararea formulelor acestuia.
Anii 1960: „Incearca inainte de a cumpara.”
Jami Morse-Heidegger, fiica lui Aaron Morse, a crescut in umbra tatalui sau, distribuind cu generozitate clientilor mostre din formulele de inalta calitate ale companiei. Respectand traditia timpurie prin care clientii beneficiaza de consiliere si recomandari, Kiehl’s continua sa „prescrie” un regim personalizat pentru ingrijire care sa raspunda cel mai bine la necesitatile fiecaruia de ingrijire a pielii si a parului. In acest scop, Kiehl’s a introdus filozofia „Incearca inainte de a cumpara.” – o practica prin care clientii primesc intotdeauna doar formule adaptate nevoilor specifice ale acestora. Mostrele de produse reprezinta elementul vital al serviciilor pe care Kiehl’s le presteaza clientilor sai.
Kiehl’s produce 8,5 milioane de mostre in fiecare an, costurile pentru acestea fiind mai mari decat cele aferente unei campanii de promovare obisnuite. Investitiile realizate in mostre mai degraba decat in publicitate au constituit punctul forte al indelungatei istorii de succes a Kiehl’s; motto-ul companiei este simplu: daca oamenii incearca produsele, le vor cumpara.
1963: Este Descoperit Love Oil
Original Musk Oil, un „produs clasic,” este invaluit in mister in ceea ce priveste originea sa. Din cunostintele Kiehl’s, se pare ca uleiul a fost creat la inceputul anilor 1920 de o ruda a familiei fondatoare a Kiehl’s – un adevarat print rus! Legenda din jurul Original Musk Oil spune ca formula a fost tainuita intr-un recipient pe care era scris „Love Oil”, in subsolul venerabilului magazin reprezentativ; recipientul respectiv nu a mai fost deschis decat abia in anul 1958, atunci cand a fost descoperit.
Prezentat in mod oficial clientilor Kiehl’s in anul 1963, Original Musk Oil este considerat ca reprezentand prima materializare a aromei de mosc oferita vreodata publicului. A fost denumita „original” deoarece la vremea respectiva nu exista nicio aroma cunoscuta de creatorii de formule care sa fie asociata cuvantului „mosc.” O aroma devenita sinonima cu Kiehl’s la aproape 40 de ani de la prezentarea acesteia; compania produce populara esenta in acelasi mod pentru clienti pana in ziua de astazi. (Este important de retinut faptul ca in ciuda denumirii sale, Original Musk Oil de la Kiehl’s nu a avut niciodata in compozitia sa mosc de la niciun animal). Apreciatul Musk Oil de la Kiehl’s face parte din colectia permanenta de produse farmacologice americane a Muzeului Smithsonian.
Anii 1960: Culesul Manual Inca Se Mai Practica
Calendula Herbal-Extract Toner de la Kiehl’s a devenit imediat un clasic al anilor 1960, in mare parte si datorita proprietatilor calmante si revigorante ale acestuia. Calendula, obtinuta din Galbenele, este pulverizata in aceasta formula fara alcool pentru tonifierea delicata a pielii cu tendinta de ingrasare. Datorita faptului ca acest produs este realizat din flori intregi adevarate, culese manual pana in ziua de astazi si apoi introduse in fiecare sticla, Kiehl’s a primit nenumarate scrisori de la clientii innebuniti dupa acest tonifiant clasic.
Stiati ca… Kilograme intregi de Trandafiri Indieni sunt introdusi manual in produsele Kiehl’s pe baza de Trandafir: Rosewater Facial Freshener-Toner si Rosewater Toner #1 – femeia care ii pune in sticle face acest lucru de ani intregi – numele ei este Rose!
1964: Chestia Albastra
Emblematicul Blue Astringent de la Kiehl’s, cunoscut in prezent drept „solutia albastra”, a fost prezentat cu peste 40 de ani in urma, cand chimistii companiei au dezvoltat acest tonic cu intrebuintari multiple; in scurt, timp, acesta a devenit foarte popular. Patru decenii mai tarziu, Kiehl’s atribuie succesul acestuia nu doar pe seama calitatii sale superioare, ci si a versatilitatii acestuia. Clientii de sex masculin ai Kiehl’s il folosesc drept tratament dupa ras si pentru prevenirea iritatiei dupa barbierit. Se spune ca insusi Andy Warhol obisnuia sa cumpere Blue Astringent in varianta mare, de 32 oz., si ca acesta era un client obisnuit al magazinului reprezentativ Kiehl’s – situat la doar cateva cvartale distanta de locul faimosului sau studio denumit “Factory.”
Anii 1970: O Textura Calda, Untoasa
Crema hidratanta de corp originala Creme de Corps a reprezentat un preparat preferat in randul clientilor apreciati ai Kiehl’s timp de mai multe decenii. Bogata in ingrediente hranitoare pentru piele, ideale pentru hidratarea pielii uscate, aceasta crema de corp untoasa lasa pielea extrem de supla si de catifelata.
1970: Ultrahidratare
Ultra Facial Moisturizer original de la Kiehl’s a fost oferit pentru prima data la inceputul anilor 1970 si de atunci a ramas unul din cele mai cerute produse de catre clienti, fiind „o achizitie obligatorie” in randul makeup artistilor profesionisti. Este, probabil, cel mai versatil si cel mai frecvent utilizat hidratant pentru fata din gama Kiehl’s, datorita texturii sale lejere, senzatiei de catifelare si potrivirii acestuia atat pentru pielea uscata, cat si pentru tipurile de piele normala la grasa. Avand in formula sa ingredientul vedeta al Kiehl’s, si anume Scualan, un ulei natural ultrarafinat obtinut din masline si cunoscut pentru compatibilitatea sa cu uleiurile naturale ale pielii, acest preparat asigura o hidratare superba, lasand pielea sanatoasa si fina la atingere.
Anii 1970: Recunoastere Din Partea Smithsonian
Multe formule favorite din aceasta perioada au reusit sa ramana in inima si in rutina zilnica a clientilor Kiehl’s – printre acestea, adevarate produse clasice cum ar fi White Eagle Shave Cream, Creme de Corps si Ultra Facial Moisturizer. Anul 1979 a reprezentat un moment fundamental in indelungata istorie a companiei. Este anul recunoasterii Kiehl’s pentru contributiile si angajamentul sau de durata fata de standardele de excelenta – moment in care 103 produse si artefacte Kiehl’s au fost introduse in colectia permanenta de produse farmacologice americane a Muzeului Smithsonian.
1988: Expeditia pe Muntele Everest
In timpul in care Kiehl’s isi purta serviciile pe noi inaltimi, o echipa de oameni indrazneti explora limitele andurantei si posibilitatile imaginatiei umane intr-o expeditie de cucerire a Everestului – reusind prima ascensiune pe Fatada Estica a muntelui fara surse suplimentare de oxigen. Sponsorizati de Kiehl’s, alpinistii „Everest ’88” au luat cu ei cateva produse Kiehl’s pentru a le folosi pe durata expeditiei: Lip Balm #1, Creme de Corps, Washable Cleansing Milk, Cucumber Herbal Alcohol-Free Toner, Ultra Facial Moisturizer si „Close Shavers” Squadron Ultimate Brushless Shave Cream.
Anii 1990: Produse Dedicate Actiunilor Caritabile
La baza „Misiunii” Kiehl’s se afla filantropia. Personificand spiritul familiei sale fondatoare, Kiehl’s sustine initiativele comunitatii prin introducerea de produse dedicate actiunilor caritabile. Incepand cu anii 1990, Kiehl’s a oferit mai multe formule dedicate strangerii de fonduri necesare cercetarii si prevenirii HIV/SIDA, printre acestea numarandu-se si „Hand Care for a Cure” in scopuri de binefacere pentru Fundatia Americane de Cercetare in Domeniul SIDA; „Magic’s Elixir” pentru Fundatia lui Magic Johnson pentru SIDA; si cateva formule dedicate YouthAIDS.
2003: Declararea Zilei Kiehl’s
Pe 12 noiembrie 2003, Kiehl’s a plantat un alt par in fata venerabilului sau magazin reprezentativ, pentru a consacra din nou in mod ferm intersectia istorica in care a luat fiinta locatia sa originala: „Pear Tree Corner”. Suficient de bine familiarizata cu istoricul locatiei, familia fondatoare a Kiehl’s a visat intotdeauna sa redea copacul orasului lor de suflet. Astazi, toti cei de la Kiehl’s se mandresc cu faptul ca au reusit sa dea viata acestui vis, demonstrand legatura indelungata pe care Kiehl’s o are cu comunitatea din East Village si servind drept simbol rezonant al angajamentului pe care compania si l-a asumat fata de Orasul New York. In semn de recunoastere a acestui devotament fata de comunitate, Primarul Orasului New York, Dl. Michael Bloomberg, a proclamat ziua de 12 noiembrie drept „Ziua Kiehl’s”.
2005: Dermatologist Solutions De La Kiehl’s
Kiehl’s si-a prezentat noua gama de produse Dermatologist Solutions facand apel la radacinile stiintifice ale companiei. Prin formarea unei echipe de experti in domeniul dermatologiei, Kiehl’s a dezvoltat si a evaluat o serie de tratamente avansate, puternice, dar sigure, pentru diverse probleme ale pielii cum ar fi imbatranirea, iritatiile, sensibilitatea, acneea, petele solare si alte probleme de textura.
2008: Primul Produs 100% Biodegradabil
Prin intermediul unui parteneriat istoric cu Brad Pitt, Kiehl’s a introdus „Aloe Vera” Biodegradable Liquid Body Cleanser. 100% din profitul net obtinut din vanzarea acestei formule inovatoare a fost alocat JPF Eco Systems, o institutie filantropica ce militeaza pentru initiativele globale de protectie a mediului inconjurator.
Gratie angajamentului sau pe mai multe decenii fata de responsabilitatea sociala si conceptia inteligenta, Kiehl’s se mandreste cu obtinerea primei certificari Cradle to Cradle pentru acest produs „eficient ecologic”, distinctie prin care se asigura faptul ca produsul de curatare biodegradabil este conceput in asa mod incat impactul sau asupra mediului este minim, iar reutilizarea sa este maxima, constituind baza pentru crearea unui lucru nou. Produsul are in compozitia sa un amestec simplu de ingrediente 100% prietenoase pentru mediu si usor biodegradabile, ceea ce inseamna ca ingredientele respective ajung din nou in pamant in interval de 28 de zile, reducand la minim impactul acestora asupra mediului inconjurator. Aceste criterii sunt conforme cu cerintele OCDE (Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica) privind biodegradabilitatea.
2009: Açaí Sare In Ajutor
Dupa ani de cercetare si dezvoltare, Kiehl’s a introdus o colectie de produse de ingrijire a pielii foarte eficiente si 100% naturale, dovedite clinic a ajuta la combaterea agentilor agresori din mediul inconjurator si la promovarea procesului natural de reinnoire a pielii, propriu acesteia, pentru ameliorarea si pastrarea aspectului sanatos al pielii.
Chimistii Kiehl’s au dezvoltat aceste formule inovatoare utilizand o concentratie ridicata de fructe açaí organice super-antioxidante din Amazonia braziliana, in combinatie cu uleiuri esentiale din suc de aloe vera, lavanda si rozmarin, pentru a ajuta pielea sa se regenereze ca urmare a efectelor vizibile ale unor factori fizici si de mediu. Formulele Acai Damage-Repairing sunt certificate ca formule organice de catre ECOCERT si au devenit prima colectie de ingrijire a pielii care a primit certificarea Gold Cradle to Cradle, indicand faptul ca au fost dezvoltate si fabricate intr-un mod eco-responsabil.
Prin Certificarea Cradle to Cradle, Produsele Sunt Clasificate In Functie De:
- Incorporarea de materiale sigure pentru mediu si sanatoase
- Conceptul de reutilizare a materialelor, inclusiv reciclare si transformare a deseurilor in compost
- Utilizarea energiei regenerabile si realizarea unei productii eficiente energetic de catre fabricant
- Folosirea eficienta a apei si a unei cantitati maxime de apa alocata pentru productie
- Implementarea de strategii de responsabilitate sociala
2010: Healthy Skin Essentials
Kiehl’s prezinta cu mandrie „Healthy Skin Essentials”, un trio de formule care promoveaza sanatatea pielii: Midnight Recovery Concentrate, Powerful Strength Line Reducing Concentrate si Super Fluid Daily UV Defense (US) – Ultra Light Daily UV Defense (Global). Combinate, acestea conlucreaza pentru refacerea si protejarea barierei pielii, conducand in final la o piele mai sanatoasa, revitalizata si reintinerita.
Astazi, Kiehl’s este o institutie din New York, iar personalul sau este mai mandru ca niciodata ca isi poate satisface clientii si fanii din comunitati locale din intreaga lume prin furnizarea de produse de ingrijire a pielii eficiente si de inalta calitate.
Mai multe puteti descoperi in magazinul din Afi Palace Cotroceni.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss
Arata foarte vintage si cochet. Maine daca ajung prin Afi ii voi face o vizita.
Am citit cu interes toate informatiile! magazinul pare a fi tare simpatic!