REWE Romania lanseaza conceptul „de Romania” prin care comunica evolutia pozitionarii brandului Penny Market. Totodata, compania lanseaza Penny FM, postul de radio care va intampina cu ospitalitate clientii si angajatii in toate magazinele Penny Market.
In ultimii ani, Penny Market a fost permanent dedicat asigurarii unui sortiment, unei ambiante si a unor servicii care sa raspunda nevoilor si preferintelor romanilor. Incepand cu „de Romania”, comunicarea de brand va deveni mai explicita si plina de emotie.
Noul concept de comunicare, „de Romania”, transmite mesajul ca Penny Market intelege preferintele, obiceiurile, dar si sufletul romanilor. Ei organizeaza mese imbelsugate, „cu de toate”, tin si Valentine’s Day desi tot Dragobetele le e mai drag, rad mai cu pofta si se imbratiseaza mai indelung.
Acest nou concept va fi exprimat pentru clientii retelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masa de Romania, Sarbatoare de Romania, Oferte de Romania, Umor de Romania, Ospitalitate de Romania si Weekend de Romania.
Odata cu lansarea noului concept, postul de radio Penny FM va incepe sa emita in magazinele din toata tara. Muzica, stiri, informatii si buna dispozitie, toate oferite de catre o echipa, pe cat de tanara si entuziasta, pe atat de profesionista.
Realizatorii Penny FM promit programe speciale menite sa asigure o atmosfera calda si inspiratie pentru clienti. In plus, ii vor face pe angajati sa se simta mai aproape de colegii din toata tara prin intermediul programului radio dedicat lor in fiecare dimineata.
Penny Market este conceptul grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. In prezent, grupul REWE Romania detine 200 de magazine Penny Market la nivel national. In plus, 6 dintre magazinele XXL Mega Discount, detinute de REWE Romania, vor fi transformate in Penny Market in cursul anului 2017.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss