In aceasta toamna Topman va relansa o serie de branduri proprii, sub indrumarea noului director comercial, Mitch Hughes. De cand s-a alaturat echipei, Hughes s-a concentrat pe materializarea sugestiilor primite de la clienti si a facut toate modificarile necesare astfel incat sa scoata in evidenta calitatile brand-ului.
Astfel, noul director comercial va introduce 11 noi brand-uri ale designerilor colaboratori, printre care Hermano si Marshall Artist, si va dezvolta categoria de imbracaminte – leasurewear – ducand-o la o cincime din totalul afacerilor. In plus, acesta si-a luat angajamentul ca denimul folosit de Topman va fi realizat din bumbac organic 100% pana in vara anului 2022.
„Scopul nostru este acela de a imbunatati constant experienta Topman; ne asumam mai multe responsabilitati atunci cand vine vorba de oamenii, produsul si planeta noastra. Dezvoltam mai multe linii de moda – de relaxare si potrivire a masurilor – si ne-am redus structura de preturi cu 10%. In aceasta luna se lanseaza Topman pe ASOS.com, iar anul viitor vom continua sa ne dezvoltam pe baza parteneriatelor noastre en-gros, astfel incat sa fim accesibili si mai multor clienti la scara globala”, a declarat Mitch Hughes, Director Comercial, Topman.
Topman Signature pune bazele unei experiente de lux sportiv, introducand capse intr-o garderoba cheie, formata dintr-o paleta de culori monocromatica. Design-urile simple si elevate ale outfit-urilor Topman sunt sub forma unui text grafic scris de-a lungul seturilor si accesoriilor athleisure, care ofera un aspect uniform din cap pana in picioare.
Dupa succesul sau anterior, Topman Premium revine si in aceasta toamna. Lana Merino si piela stau la baza acestei colectii care cuprinde 21 de piese. Tesaturile si finisajele de lux, alaturi de design-ul complex, rezoneaza cu clientul Topman obisnuit. Accesibilitatea nu este compromisa cand vine vorba de aceasta colectie de inalta calitate.
Topman LTD a revenit cu un design potrivit pentru siluete usor accesibile si sportive, reimaginate cu tesaturi moderne din punct de vedere tehnic. Colectia isi are inspiratia din tendintele urbane. Nailonul, materialele reflectorizante si imprimeurile supra-dimensionate sunt in fruntea acestei colectii. Elementele de design inserate cu grija promit capse functionale, versatile pentru garderoba.
Topman lanseaza o mica colectie – Topman Heritage – formata din patru tinute care includ costume din trei piese, paltoane, camasi cu guler penny si sepci plate. Tinuta inteligenta pentru zilele mai racoroase necesita aceste piese stratificate care se inspira din chintesenta stilurilurilor britanice post-razboi.
O selectie de produse din colectiile TOPMAN amintite se vor gasi in magazinele TOPSHOP TOPMAN din Bucuresti Mall Vitan si Baneasa Shopping City.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss