Daca v-ati uitat ieri la live-ul de pe Instagram ati vazut dialogul savuros dintre Cabral si domnul Pompiliu. Cine este domnul Popiliu va intrebati? Un domn in varsta de 99 de ani care povesteste cu atata pasiune despre viata dansului si despre Romania acum aproape 100 de ani.
Domnul Popiliu este vedeta noii campanii Penny Marker – „100 de ani de Romania” -dedicata Centenarului Marii Uniri, continuarea fireasca a conceptului „de Romania”, lansat anul trecut.
Cu aceasta ocazie, Penny Market a initiat si republicarea cartii „Dictatura Gastronomica” de Constantin Bacalbasa, o carte aparuta initial in 1935, intr-o prima editie ilustrata de la scrierea ei.
Penny Market isi propune sa aduca in atentie momente savuroase si memorabile din evolutia productiei, comertului si consumului de produse alimentare din ultimul secol. Astfel, redescopera si aminteste obiceiuri si preferinte autentic romanesti care au avut puterea sa ramana de referinta peste ani. In periplul prin ultima suta de ani, campania puncteaza perioada interbelica, trece prin comunism si ajunge pana in zilele noastre.
Cartea republicata de Penny Market este o monografie culinara a Romaniei interbelice si cuprinde retete culese si explicate de Constantin Bacalbasa, ajutat si inspirat de sotia sa, Ecaterina Bacalbasa.
Ca noutate fata de alte editii ale cartii, editorii au colaborat cu un grup de ilustratori, ale caror stiluri artistice diferite, dar complementare, au transpus cu umor in imagini esenta diferitelor capitole si retete.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss
Romania are 156 de ani. Sunt 100 de ani de la Marea Unire! Au gresit titlul campaniei.