Mai e atat de putin pana la Craciun! Deja ne gandim la cadouri si surprize, dar si noua ni se pregatesc unele frumoase. Pentru ca in fiecare an Oxette este alaturi de clientii sai pe care ii considera deja ca o familie mare, in acest an face parteneriat cu Mos Craciun.
Nu trebuie sa faci nimic mai mult decat sa vii in perioada 1-24 decembrie 2014 la oricare magazin Oxette, sa cumperi un produs Oxette si noi iti dam sansa de a-l anunta pe Mos Craciun de dorinta ta pentru acest an.
In fiecare magazin Oxette va exista un panou pe care clientii Oxette isi pot nota dorintele pe care le au de Craciun. Clientii vor fi identificati pe baza numarului bonului fiscal si a datei, ei trecand aceste detalii in dreptul dorintei lor. Vor primi si un biletel cu numarul bonului fiscal si data, iar pe spate vor completa datele de contact ale persoanei pe care vor sa o contactam pe post de Mos Craciun.
Totodata, aceste mesaje vor fi premiate si de catre clientii Oxette. Aceste mesaje vor primi “O”-uri de la fiecare client caruia ii place dorinta altui client. Cine strange cele mai multe “O”-uri in perioada 1 decembrie – 24 decembrie 2014 va castiga o sedinta de make-up profesionala de catre Mirela Vescan, o sedinta de styling cu stilistul Oxette despre cum sa iti alegi bijuteriile in functie de tinute, evenimente si personalitate si un ceas Oxette.
Pe pagina de socializare Facebook Oxette Romania va fi postat afisul campaniei, iar noi putem lasa in comentarii dorintele noastre, urmand ca pe 24 decembrie, orele 12:00 AM sa aflam castigatorul. Acesta va castiga un Ceas Oxette.
Asa ca pana pe 24 decembrie 2014 avem tot timpul sa ne punem o dorinta (pe 24 concursul de pe Facebook se incheie la ora 12:00AM pentru a fi suficient timp pentru anuntarea castigatorului). Si va fi cate un castigator in fiecare magazin in parte!
Campania Oxette se va desfasura si in saloanele partenere. Nu trebuie sa faci nimic mai mult decat sa vii la salon in luna decembrie si ai sansa de a-l anunta pe Mos Craciun de dorinta ta pentru acest an.
In saloanele colaboratoare va exista un panou pe care clientii sa noteze cateva cuvinte care cred ei, caracterizeaza brandul Oxette. Clientii vor fi identificati pe baza numarului bonului fiscal si a datei, ei trecand aceste detalii in dreptul fiecarui mesaj. Clientii vor primi si un biletel cu numarul bonului fiscal si data, iar pe spate vor completa datele de contact ale persoanei pe care vor sa o contactam pe post de Mos Craciun si dorinta de Craciun.
Ca si in magazine, aceste mesaje vor fi premiate si de catre clientii salonului, urmand a fi premiata persoana care strange cele mai multe “O”-uri.
Ce spuneti de aceasta campanie? Nu-i asa ca e simpatica?
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss