Hair Care

White Beauty Salon

Next ArticleGiveaway Stefi
Comments (14)
  1. modniza says:

    super dragut ,arati minunat,papusica!mersi mult pentru info.meritam sa ne rasfatam macar cateodata.pupici

  2. @modniza: Mersi mult! Esti o draguta! Pupici :*

  3. Pixie says:

    mama mama ce zi regala asa 😀 o fi bine?:P

  4. @pixie: da, a fost super! Si a fost in contul zilei de 8 martie :p pupici :*

  5. Laura says:

    te mai asteptam la noi,poate data viitoare ti voi face ceva mai indraznet la par 😀

  6. @Laura: Sigur ca o sa mai vin! Suna bine ideea de schimbare indrazneata la par. Dar nu renunt la blond! :p Dar niste suvite si o tunsoare mai interesanta as putea sa incerc! 😀

  7. Ana-Maria says:

    Si eu am fost acolo, dar nu am fost la fel de norocoasa …. Dotarile si ambianta sunt intr-adevar de nota 10, dna. de la manichiura la fel, dar am nimerit peste un asa zis “stilist” – Alex – care mi-a distrus parul si chiar nu exagerez. Problema cea mai mare este ca nu stiu in ce mod mi-a tuns parul, dar si atunci cand il intind cu placa, nu rezista mai mult de 1 ora pana cand se face “maturica” si se incurca indiferent de cantitatea de balsam folosita. Vi se pare ceva dificil de inteles in “vreau un bob lung si nu filat, pe cat se poate”??? Se pare ca este, pentru ca tunsoarea mea nu are nici o legatura cu bob-ul, dar in schimb parul imi este filat pe minim jumatate din lungime. “Bonus” am primit un motz scurt de nu ajunge nici macar la sprancene, asta in conditiile in care i-am spus ca am “breton” lung pieptanat intr-o parte peste ochi. Cand am iesit din partea de coafor avand probabil o fata foarte lunga, explicatia a fost ca stilistele lor sunt toate plecate la un concurs parca, iar acest Alex este extern (probabil vroiau sa-l testeze inainte de angajare. Sincer, a fost prima data cand nu am dat bacsis unei persoane care m-a tuns, dar am fost mult prea dezamagita.

    CONCLUZIA MEA: Voi reveni pentru manichiura / pedichiura la dna. Geta, dar nu voi mai risca sa ma tund intr-un salon in care proprietarii pun un “ucenic” sa-si testeze creativitatea pe parul potentialilor clienti. Pacat de ambianta placuta.

    Iar voua, va multumesc pentru rabdare:)

  8. @Ana-Maria: Imi pare foarte rau ca ai avut o asemenea experienta cu tunsul. 🙁 Pe mine m-a tuns si coafat Laura si am fost foarte incantata de rezultat. Sper ca acest Alex a fost doar o exceptie, dar sunt total de acord cu parerea ta.

  9. Bogdan says:

    Bla… bla… bla… 6 Decembrie, a venit moshu' la mine si am primit un voucher din partea prietenei mele la mult laudatul salon “White Beauty”. Tuns, masaj capilar, manichiura-pedichiura, masaj de relaxare! WOW am zis! Sun sa imi fac programare… marti nu se poate, miercuri, joi nu, vineri pot sa ma tund dar nu pot sa fac masajul, ba fac prima data masajul apoi ma tund etc. Pe 20 decembrie intr-un final se poate! (Aglomeratie mare, sarbatori, vouchere multe mi-am zis). A venit si ziua cea mare…azi sunt printz, ma relaxez (eu fraier, asa m-am gandit), si daca tot ma duc, sun sa intreb daca pot sa ma si pensez. Alo, buna ziua, am o programare la ora 16:00…, mi se confirma ca ma pot pensa chiar la ora 16:00. Suuuupeeer, ce noroc am! Anulez programarea la un alt salon pentru pensat ca de, asa se face daca nu mai mergi (om cu bun simt). Ajung la salon la 15:55, pensat din parti pentru ca m-am programat dar nu m-a trecut pe caiet! (si ce vina am eu) Ok astept! Pai nu se poate ca vine programarea de la ora h si…vrajeli, mergeti la masaj si apoi vedem cum facem! Masajul ar fi trebuit sa fie ultimul dar incepeam cu sfarsitul. Refuz si spun ce am discutat in momentul in care m-am programat. Tuns>masaj capilar>manichiura>masaj de relaxare Intr-un final ajung la tuns apoi manichiura din parti (pentru ca nu s-a notat la programare ca vreau si asta) desi voucher-ul includea tot pachetul si am asteptat pana acum special pentru a putea beneficia de tot ce era inclus. Mi se spune ca putem reprograma. Iar pensatul…pai, aaa…dupa masajul de relaxare (cu greu obtinut dupa ce s-a anulat o alta programare sau cel putin asa mi s-a spus). Zis si facut, dupa o ora, tot nu se poate pensatul pentru ca a venit alta programare si trebuie sa mai astept o jumatate de ora. Daca tot am venit, dupa 2 ore pe acolo mai pot sa stau 30 de minute. Astept…astept…iar dupa 20 de minute mi se spune ca nu se mai poate si astept degeaba pentru ca la ora 19:00 vine o alta clienta sa se penseze si sa se epileze in partile sensibile, o ora intrega…”daca vreau sa ma mai plimb si sa revin mai tarziu” (cu toate ca aveam programare la fel ca si clienta care urma sa vina doar ca eu nu eram trecut pe caiet). Ar fi trebuit sa astept inca o ora pentru cele 10 minute cat ar fi durat la mine. Intr-un final am realizat ca a fost o mare tzeapa iar cei 55 de RON platiti pe voucher au fost extrem de multi pentru serviciile oferite. Nu recomand la nimeni acest salon, iar ce ai spus tu mai sus se numeste doar publicitate sau PP (plasare de produse)…tu si cu Kapatos, toata descrierea ta nu are nici o legatura cu realitatea…nici macar adresa nu mai este corecta, s-au mutat pe o straduta care spune totul…”intrarea Gliei”, loc de parcare ai doar daca vii cu taxiul. Nu sunt genul care sa ma enervez usor insa la modul in care am fost tratat aici, altcineva in locul meu ar fi plecat cu usa cu tot. In concluzie, preturile nu se justifica in servicii iar profesionalismul lipseste cu desavarsire… La mai multi clienti tzepuiti! “O zi de neuitat!”

  10. Bogdan says:

    “…va fi vizibil dupa aprobare” :))) Yeah right, sunt convins! Probabil ca nu sunt singurul client extrem de “multumit” care a postat aici din moment ce trebuie sa trec de “bodyguarzi”. Si cum doar Andreea Raicu poate sa treaca de ei dupa ce se spala pe cap, va doresc sa aveti cu salonul succesul pe care il “meritati”. 🙂

  11. @Bogdan: Iti multumesc pentru mesajul tau si sa stii ca nu o sa te contrazic. Eu am scris acest articol acum 10 luni, cand salonul tocmai se deschisese. Si am primit exact serviciile descrise mai sus. Fast-forward in octombrie 2011. Mi-am cumparat un voucher cu foarte multe proceduri convinsa ca o sa ma rasfat. Apoi am intampinat aceeasi problema ca si tine cu programarea. Fast forward pana pe 6 Decembrie 2011 – aceasta a fost ziua in care am reusit sa imi fac prima programare. Si incepand de aici a inceput sa se schimbe si parerea mea despre salon (inca nu am avut timp sa public un nou articol cu toate nemultumirile, dar te asigur ca dupa ce le voi totaliza pe toate la sfarsitul abonamentului voi face acest lucru). Nici eu nu am fost informata de schimbarea adresei, am aflat acest lucru de la portarul de la fosta adresa. Apoi am remarcat lipsa obiectelor de unica folosinta, iar apoi a cremelor pentru impachetare. Si uite asa entuziasmul meu a scazut, iar parerea mea s-a schimbat.

  12. Anonymous says:

    E sa nu exageram, si eu am fost la N saloane de infrumusetare si nu am gasit liber pe nicaieri mai ales la abonament cu 10 sedinte care a fost redus la un pret mai mic, atunci sigur se umple caietul cu sedinte, dar.. na! trebuie sa fie si cineva nemultumit..eu spre exemplu am fost si m-am simtit super ok, daca as vrea sa fac rau salonului as inventa la fel ca si ceilalti fel de fel de lucruri neadevarate,dar sunt si rautati na..!! sunt clienta fidela nu am renuntat inca la salonul asta si nici nu o sa-mi schimb parerea atata timp cand totul decurge cum a decus pana acum.

  13. Ana B says:

    Buna ziua,
    Desi articolul este scris cu mult timp in urma va spun NU MERGETI LA WHITE BEAUTY SALON! Am primit un voucher cadou de la cineva si dupa bucuria de a primi asa ceva a venit dezamagirea. Desi voucherul era valabil pana la o anumita data mi s-a zis ca au prea multe programari si abia la o luna dupa ce expira imi puteam face si eu o programare, dar sa ma duc cu incredere ca ele recunosc ca din vina lor e asa aglomerat si ma programeaza fara pb dupa per de valabilitate. Dupa primele doua sedinte am fost sunata si mi s-a zis ca salonul este in insolventa si nu se mai poate face nimic. TEAPA TOTALA!!

  14. Confidential says:

    Pacat de asa un salon bun sa ajunga in insolventa…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *