Health&fitness

Devino si tu un Skin Checker!

skin checker la roche posay

In timp ce cazurile de melanom sunt in continua crestere, un nou studiu arata faptul ca 52% din populatia mondiala nu si‐a verificat niciodata alunitele printr‐ un consult dermatologic. La Roche‐Posay incurajeaza populatia sa isi controleze alunitele cu ajutorul SKINCHECKER, o campanie internationala cu caracter educativ.  

Diagnosticate la timp, 90% din cazurile de melanom pot fi tratate in mod eficient. Un studiu exclusiv derulat de Ipsos pentru La Roche‐Posay, in 23 de tari de pe toate continentele, analizeaza comportamentul persoanelor la soare si cunostintele generale privind riscurile asociate expunerii la soare. 88% din persoanele chestionate cunosc riscurile aparitiei cancerului de piele in momentul expunerii la soare, fara protectie. Cu toate acestea, doar 1 din 2 persoane chestionate a consultat vreodata un medic dermatolog pentru un screening cutanat (analiza vizuala a alunitelor realizata de un dermatolog), iar 1 din 4 persoane nici macar nu si‐a verificat vreodata propriile alunite.

In timp ce 8 din 10 persoane se protejeaza de soare, 4 din 10 persoane nu considera necesar sa se protejeze in afara perioadei vacantelor. Mult mai ingrijorator este faptul ca oamenii nu consulta un dermatolog pentru o depistare incipienta a cancerelor de piele, deseori vizibile cu ochiul liber. Doar 1 din 3 persoane in lume isi verifica alunitele cel putin o data pe an si mai mult de jumatate din populatie nu si‐a sfatuit niciodata persoanele dragi sa mearga la un screening cutanat.

La fel ca pentru multe alte lucruri, barbatii si femeile din toata lumea au atitudini diferite fata de protectia solara. In timp ce barbatii prefera in general sa se fereasca de soare utilizand tehnici precum acoperirea corpului cu tricouri cu maneca lunga (21% din barbati fata de 16% dintre femei) si poarta palarii sau sepci (45% din barbati fata de 32% din femei), femeile sunt fruntase la aplicarea cremei de protectie solara, in timpul expunerii. 69% dintre femei aplica crema de protectie solara pe fata in mod regulat, comparativ cu doar 45% dintre barbati.

Populatia tanara, nepasatoare cand este vorba despre piele

In mod nesurprinzator, tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 19 ani sunt cei mai nepasatori cand vine vorba de protectie solara si preventia cancerului de piele, ceea ce este cu atat mai ingrijorator dat fiind faptul ca 80% din daunele cauzate pielii de catre soare se petrec inainte de varsta de 18 ani.

Persoanele cu varsta intre 35 si 44 de ani sunt cele care utilizeaza cel mai mult crema de protectie solara pentru a‐si proteja corpul de soare (63%) in timp ce adultii tineri cu varsta cuprinsa intre 20 si 24 de ani par a fi cel mai mult ingrijorati de efectele soarelui asupra tenului lor, aplicand cel mai mult crema solara la nivelul fetei (61%).

fmwg skin checker la roche posay
Un procent covarsitor de 73% din populatia mondiala pretinde ca face mai mult pentru sanatatea celor dragi decat pentru propria sanatate. La Roche‐Posay, brandul de dermocosmetice recomandat de 25000 medici dermatologi din intraga lume, lanseaza “Skinchecker”, o noua campanie internationala virala al carei obiectiv consta in educarea publicului larg cu privire la rolul activ in depistarea timpurie a cancerului de piele.

Cancerul de piele este singurul tip de cancer vizibil cu ochiul liber si daca este diagnosticat la timp, 90% din cazurile de melanom pot fi tratate in mod eficient. Ca partener de incredere al medicilor dermatologi, cercetarilor dermatologice si al tuturor celor care sufera de probleme ale pielii sensibile din intreaga lume,aceasta campanie s‐a nascut din ingrijorarea marcii La Roche‐Posay privind cresterea numarului cancerelor de piele, acestea devenind cel de‐al noualea tip de cancer cel mai des intalnit in Europa, cu 100 000 cazuri noi diagnosticate in 2012.

Angajamentul La Roche‐Posay fata de cauza dureaza de cativa ani, iar aceasta campanie noua este sustinuta local de catre medicii dermatologi si organizatii nationale pentru cancerul de piele, si va fi insotita de screeninguri gratuite la nivel local ale alunitelor, in intreaga lume.

Usor precum ABCDE

Ecosistemul Skinchecker al La Roche‐Posay va fi sustinuta pe platforma locala a brandului. Pentru a atinge si a educa cat mai multe persoane la nivel mondial, brandul furnizeaza informatii concise si usor de memorat adaptate in functie de toate categoriile de public. Prin promovarea unei simple metode mnemonice ABCDE, dezvoltate si promovate la scara larga de catre medicii dermatologi din intreaga lume, La Roche‐Posay ofera Skinchecker‐ilor metoda in cinci puncte pentru a identifica rapid o potentiala problema si pentru a‐i incuraja sa consulte un dermatolog cat mai curand posibil.

Platforma include de asemenea o harta de vizualizare a Skinchecker‐ilor din intreaga lume. Aceasta campanie a fost conceputa pentru a face totul cat mai usor cu putinta: un singur click pentru a descarca metoda ABCDE, un click pentru a o trimite unui prieten sau unei persoane dragi pentru a o incuraja sa se alature luptei si sa devina la randul sau un Skinchecker.

Descarcati si voi metoda ABCDE si aveti grija de sanatatea voastra si a celor dragi.

Pana data viitoare,

From Mona with Gloss

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *